PR to relacje – również, a może przede wszystkim – z mediami. To one promują trendy i stają się ambasadorem Twojej marki. Rozpoznawalność firmy w dużej mierze zależy zatem od nich. “Związek” z mediami bywa burzliwy i pełen niespodziewanych zwrotów akcji, ale to właśnie ten element współpracy daje nam największą satysfakcję.
Nasza agencja świadczy pełen zakres działań komunikacyjnych Media Relations:
- oferujemy kompleksową obsługę biura prasowego – dostarczamy merytoryczne treści na temat marki Klienta i jego działalności,
- kształtujemy ekspercki wizerunek Klienta w oczach mediów,
- aranżujemy wywiady z najważniejszymi dziennikarzami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi,
- organizujemy konferencje i spotkania prasowe, briefingi, wizyty dziennikarzy w siedzibie firmy Klienta, eventy promocyjne nowych produktów oraz wysyłki kreatywne,
- zapewniamy całościowy monitoring mediów (prasa, radio, telewizja, internet).