Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w firmie jest niezwykle ważnym elementem strategii employer branding, czyli procesu budowania marki pracodawcy. Działania te przynoszą realne i wymierne korzyści biznesowi, kształtują bowiem pozytywny wizerunek pracodawcy, dzięki czemu nie ma on problemów z napływem pracowników do firmy. Projekty na rzecz zrównoważonego rozwoju, wyrównywania szans na rynku pracy czy aktywności związanych z ochroną środowiska mają znaczący wpływ na integrację oraz zacieśnienie więzi i relacji z firmą. Wdrożenie koncepcji CSR w strategię employer branding poprawi efektywność Twoich pracowników, ale także zwiększy wiarygodność i konkurencyjność przedsiębiorstwa na rynku.
Sprawdź, co możesz zyskać, jeśli zaufasz nam i zdecydujesz się wdrożyć strategię employer branding w swojej firmie:
- employer branding i koncepcja CSR budują zaufanie i reputację firmy, a to z kolei znacznie zwiększa jej wartość rynkową,
- dzięki profesjonalnie opracowanej strategii employer branding’owej przyciągniesz uwagę wykwalifikowanych pracowników i zyskasz przewagę rynkową,
- podpowiadamy, jak tworzyć skuteczne programy motywacyjne dla pracowników,
- służymy wsparciem w doradztwie komunikacji wewnętrznej firmy,
- skutecznie komunikujemy firmę jako atrakcyjnego i pożądanego pracodawcę,
- potrafimy przyciągnąć i utrzymać wysoki poziom zainteresowania mediów.