SOCIAL MEDIA

Są najmłodsze stażem, w krótkim czasie zdążyły jednak zaznaczyć swoją pozycję na rynku. Współczesny PR nie powinien ignorować potęgi mediów społecznościowych. Działania w social mediach stanowią bowiem niezwykle ważny element komunikacji marki. Fora internetowe, portale społecznościowe i blogi to doskonałe narzędzia, wspierające budowanie wizerunku firmy.

I chociaż za pośrednictwem social mediów każdego dnia docierają do nas setki informacji (znaczna większość “ginie” w zalewie komunikatów), wiemy co zrobić, by wystosowana przez nas wiadomość została wychwycona i zapamiętana przez odbiorcę. Co możemy dla Ciebie zrobić?

  • przygotowujemy szczegółowe harmonogramy wpisów,
  • tworzymy unikalne, atrakcyjne i spójne z przekazem i wizją marki grafiki,
  • dostosowujemy język komunikacji do odbiorcy,
  • zarządzamy kryzysem w mediach społecznościowych,
  • budujemy relacje z przedstawicielami blogosfery (influencer relations).