Są najmłodsze stażem, w krótkim czasie zdążyły jednak zaznaczyć swoją pozycję na rynku. Współczesny PR nie powinien ignorować potęgi mediów społecznościowych. Działania w social mediach stanowią bowiem niezwykle ważny element komunikacji marki. Fora internetowe, portale społecznościowe i blogi to doskonałe narzędzia, wspierające budowanie wizerunku firmy.
I chociaż za pośrednictwem social mediów każdego dnia docierają do nas setki informacji (znaczna większość “ginie” w zalewie komunikatów), wiemy co zrobić, by wystosowana przez nas wiadomość została wychwycona i zapamiętana przez odbiorcę. Co możemy dla Ciebie zrobić?
- przygotowujemy szczegółowe harmonogramy wpisów,
- tworzymy unikalne, atrakcyjne i spójne z przekazem i wizją marki grafiki,
- dostosowujemy język komunikacji do odbiorcy,
- zarządzamy kryzysem w mediach społecznościowych,
- budujemy relacje z przedstawicielami blogosfery (influencer relations).