SIŁA NARRACJI
Klient: osiedlowa piekarnia “U Babci Zosi”.
Produkt: w ofercie nowa bułka z ziarnami słonecznika.
Cel: dotarcie do konsumentów z nową ofertą.
Historia:
Zamykasz oczy i widzisz siebie: 5-letniego szkraba, w zielonych ogrodniczkach z naszytą na kolanie łatą, umorusanego jagodami z babcinych pierogów i wiecznie niedomytą szyją (Pamiętasz? To efekt codziennych zabaw na świeżym powietrzu z osiedlową bandą). Babcia przywołuje Cię do siebie. W swoim niebieskim fartuchu w kwiatki stoi przy piecu kaflowym i praży pestki słonecznika, by za chwilę nasypać garść do kieszeni Twoich ulubionych, sztruksowych ogrodniczek. Czujesz błogie ciepło i widzisz bezgranicznie kochające spojrzenie Babci. Pragniesz choć na chwilę wrócić do beztroskich lat i wakacji, spędzanych u niej na wsi…
… spośród kilkunastu rodzajów bułek sięgasz więc po tę ze słonecznikiem, by móc znowu poczuć niezapomniany smak i zapach, zapamiętane z dzieciństwa… A mowa o zwykłej bułce z ziarnami. Teraz już wiesz, dlaczego narracja ma tak wielką moc?
Storytelling to doskonałe narzędzie, które wspiera proces budowania świadomości marki w oczach klientów. Powierz nam swój produkt, a stworzymy interaktywną, refleksyjną i spójną z wizją marki opowieść, która poruszy serca i umysły Twoich klientów.